Cari Nombor Penaja

Khamis, 27 Oktober 2016

KEJAYAAN HAMKA MARSAILING

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan tone excel semuanya...

Apa khabar? 
Nama saya Hamka Bin Marsaling...
Berasal dari kota kinabalu sabah........
Pekerjaan sebelum ini adalah sebagai mat despatch 
(office boy selama 9 tahun)
Saya dah tak berkerja selama setahun....
Pekerjaan sekarang adalah LTDM (Lepak Tidur Dan Makan)
Saya sertai program toneexcel pada 16/01/2012
Pembabitan saya dalam program tone excel sudah 2 tahun lebih
Komisyen topup bulan pertama saya iaitu bulan januari 2012 RM30
Komisyen TOPUP terbaru saya RM27,522.56

JUMLAH KESELURUHAN TERMASUK KOMISYEN-KOMISYEN LAIN UNTUK BULAN JULAI 2014 adalah LEBIH RM40,000.00

(saya hanya fokus pada komisyen topup sebab komisyen topup yang pasif dalam program toneexcel.... saya tak ambil kira tuk komisyen lain-lain dan untung runcit simkad sebab ianya tak tetap, ada kalanya banyak dan ada kalanya tak seberapa.... dipendekkan cerita, saya hanya ambil kira KOMISYEN TOPUP)
TARGET terbaru saya adalah komisyen TOPUP RM50 RIBU SEBULAN DAN SETERUSNYA RM100 RIBU SEBULAN. InsyaAllah...Amin...

PERHATIAN!!!
Saya bukan nak menunjuk-nunjuk atau apa-apalah yang terlintas difikiran anda yang bersifat NEGATIF....
Saya hanya nak SHARE apa yang telah saya capai dalam program tone excel...
NASIHAT SAYA.....

kepada rakan-rakan yang dah menyertai program toneexcel,
TERUSKAN secara KONSISTEN
HADAPI segala rintangan dengan penuh KESABARAN
KETAHANAN diri perlu dari segi fizikal dan mental....
Insya Allah anda pasti akan BERHASIL dalam program tone excel
kepada yang belum menyertai program toneexcel, ambil langkah pertama iaitu wujudkan niat didalam hati utk bertanya kepada rakan-rakan toneexcel, APA ITU TONEEXCEL?
kepada yang berstatus pemerhati, teruskan perhatikan KAMI sebab anda tak akan rugi apa-apa pun....
Terima Kasih ALLAH....
Terima Kasih Tone Excel Sdn Bhd....
Terima Kasih SIFU Mazelan Abas.....
Terima kasih Keluarga Besar ToneExcel
Terima Kasih....

Hamka Bin Marsaling

Tiada ulasan:

Catat Ulasan