Cari Nombor Penaja

Ahad, 6 November 2016

Kelebihan menggunakan simkad ToneExcel.



Bab 2: Kelebihan menggunakan simkad ToneExcel.

1. Kelebihan Pertama: Rate ToneExcel antara yang termurah di Malaysia.

- Pertama Rate ToneExcel untuk panggilan 28 sen/min adalah antara yang termurah di negara kita. Kerana ia hanya flat rate, tiada kos-kos tersembunyi.

- Tidak kira apa jua keadaan, call sesama sendiri rate yang sama, call ke tempat lain rate yang sama.

- Call waktu malam atau siang rate yang sama.

- Topup RM5 atau topup RM30 tetap rate yang sama.

- Over due credit (balance kredit yang dah tamat tempoh, hanya boleh digunakan jika kita topup semula), juga menggunakan rate yang sama.

- Panggilan minit pertama, minit kedua dan seterusnya, tetap menggunakan rate yang sama.

- Semuanya flat rate, apa jua keadaan, sebab itu ia merupakan antara rate yang paling rendah di Malaysia ini.

Sekadar renungan:
Apa pendapat anda, jika anda nak beli barang dengan satu kedai, dan apabila anda bertanya, berapa harga barang ini encik?
Dijawab, "Ikut keadaan lah, kalau kamu datang muka senyum lain harga, muka masam lain harga. Kalau kamu datang malam lain harga, kalau siang lain harga. Kalau kamu datang pukul 10 tepat lain harga, kalau kamu datang pukul 10 1 minit lain harga, 10. 2 minit lain harga. Kalau hari jadi kamu lain harga, kalau hari jadi saya lain harga. Kalau kamu datang naik motor lain harga, kalau kamu datang naik BMW lain harga. Kalau saya bergaduh dengan isteri lain harga, kalau isteri saya tak merajuk lain harga"
"Jadi berapa harganya ?????????"

ToneExcel charge panggilan satu harga sahaja 28 sen/min, walau apa keadaan sekali pun.

SMS saya tidak perlu ulas panjang, kerana SMS semakin hari semakin kurang penggunaannya, sebab ramai dah orang pakai whatsapp/wechat/facebook/telegram dan macam2 lagi.

2. Kelebihan Kedua:
Anda topup RM5 anda dapat kredit RM5 sahaja.
Anda topup RM10 anda dapat kredit RM10 sahaja.
Anda topup RM30 anda dapat kredit RM30 dan PERCUMA 1G data internet. Kredit RM30 tetap ada.
Anda topup RM50 anda dapat kredit RM50 dan ditambah kredit RM20, menjadikan kredit anda RM70.

Jadi anda boleh berjimat, tak perlu nak langgan data internet lagi, sebab dengan topup RM30, anda mendapat kredit RM30 dan PERCUMA 1G data. Kan jimat, tak perlu langgan data. Kalau kredit dah banyak sangat, maka tak perlulah nak topu RM30 lagi, bolehlah beli dan langgan data 1G pada harga RM38.

Sebab itu pengguna simkad toneexcel jarang langgan data internet, kepada mereka boleh dapat 1G percuma dengan topup RM30.

3. Kelebihan Ketiga:
Jika anda topup setiap bulan (jumlah keseluruhan dalam sebulan) melebihi RM50, maka bulan hadapannya anda diberikan perlindungan kemalangan percuma bernilai RM100,000. Kemalangan yang menyebabkan kematian dan cacat kekal. Diingatkan yang ini adalah PERCUMA, nak ambil boleh, tak mau ambil pun boleh.


Untuk mengetahui lebih lanjut tentang plan insuran kemalangan ini, anda boleh lawatihttp://www.tonegroup.net/toneexcel/benefit.php

4. Kelebihan Keempat:
Setiap kali anda topup, anda akan diberikan point. Point2 ini boleh dikumpulkan dan ditukarkan kepada tiket kapal terbang air asia, handphone, tiket wayang dan macam2 lagi.

Dibawah ini adalah nilai berapa point yang anda perolehi apabila anda topup.


Dibawah ini adalah contoh point yang diperlukan untuk mendapatkan tiket kapal terbang Air Asia ke sebahagian destinasi tertentu.




Dibawah ini adalah cara2 untuk anda claim point2 tersebut
http://www.tonegroup.net/toneexcel/ttpoint.php

5. Kelebihan Kelima:
Sebagai pengguna simkad ToneExcel, anda layak menyertai pertandingan cabutan bertuah yang diadakan setiap bulan dan setiap tahun. Hadiah ada yang berbentuk wang ringgit, ada berbentuk pakej pelancongan, ada hadiahnya kereta BMW CASH dan macam2 lagi.




Jika anda mengekalkan nombor lama, anda juga layak menyertai cabutan bertuah tahunan yang dicabut setiap tahun pada bulan January. Pada tahun 2016 ini sahaja, hadiah bernilai lebih RM400,000 akan dibawa pulang oleh pengguna simkad Tone Excel.




6. Kelebihan keenam:
Anda boleh buat duit dengan mempromosikan simkad ini kepada orang lain, untuk mendapatkan pendapatan sampingan.



(Anda akan diterangkan lebih lanjut di bab seterusnya)


Kembali ke menu utama

Tiada ulasan:

Catat Ulasan