Cari Nombor Penaja

Jumaat, 25 Mac 2016

Cara Daftar & Aktifkan Simkad Tune Talk Tone Excel.

Salam sejahtera sahabat semua.

Kami mohon kepada rakan-rakan yang ingin menggunakan perkhidmatan SMS ini supaya mengikuti format atau cara-cara sms dibawah ini, jika anda tidak mematuhi cara SMS ini, permohonan anda akan ditolak oleh sistem komputer kita, dan permohonan anda tidak akan didaftarkan.


Pesanan Penting:

1. Sebelum anda mendaftar dan mengaktifkan simkad, anda perlulah mendapatkan simkad terlebih dahulu. Sila lakukan pesanansimkad DISINI..

2. SILA PASTIKAN ANDA SEMAK SEKURANG-KURANGNYA 3 KALI SEBELUM MENGHANTAR SMS. Hubungi penaja anda jika anda masih kurang pasti.

3. Baca keseluruhan halaman ini dan fahamkan keseluruhan maklumat. Selepas faham, barulah buat sms pengaktifan SIM/pendaftaran

Terima Kasih.

No IDP: 978731


 Pilihan Cara SMS 1: 

Aktifkan Simkad Dengan Kekalkan No Lama Anda

 
 Cara paling baik yang sangat disarankan ialah dengan mengekalkan nombor lama supaya simkad  tersebut dijadikan line utama anda. Proses ini dinamakan proses port-in. Banyak kelebihan melakukan port-in ini dan jadikan line utama kerana ianya dapat mengatasi banyak masalah seperti lupa nak topup, tak perasan kad expired, tak tahu kad masih aktif ke tidak, tak perlu tukar no lain dan sebagainya. Banyak kes berlaku bila tidak dijadikan line utama, simkad expired sebab lupa nak topup. Akibatnya, hilang semua komisyen, dan tidak dapat lagi menikmati kelebihan sebagai pengguna Tone Excel (seperti Insurans RM 100K dll). Anda juga yang rugi..

Anda akan diberikan SIM kad dan nombor baru yang bermula dengan 010 atau 011 terlebih dahulu buat sementara waktu. Tak perlu risau sebab anda boleh mengekalkan nombor lama anda sekarang sama ada 012, 017, 014, 013, 019, 016, dan lain-lain ke dalam simkad baru TuneTalk ToneExcel anda.

Proses port in ini adalah percuma. Arahan sms boleh dihantar dari mana-mana nombor handphone. Anda boleh hantarkan sendiri dari rumah atau dari mana-mana Hantar sms pendaftaran ke nombor:  014 - 7057769. 


Hantarkan Format SMS Ini:
(Bagi Pengguna Mykad)

ad nama noSN noPUK noKP alamat poskod TelcoLama NoHpLama NoIDP

& hantarkan format sms ini ke nombor:
014 - 7057769 

 NoIDP - PENTING: Pastikan anda daftar dengan masukkan No IDP saya ini: 978731

Tiada ulasan:

Catat Ulasan