Cari Nombor Penaja

Rabu, 21 Disember 2016

Kelayakkan sebagai pengedar simkad & Keuntungan sebagai pengedar simkad Tone Excel

 Bab 5: Kelayakkan sebagai pengedar simkad  

1. Umur perlulah 12 tahun dan keatas.

2. Anda sendiri perlu menjadi pengguna simkad Toneexcel itu sendiri dan setiap pengedar akan diberikan dengan satu IDP (ID-Pengedar)

3. Anda perlu maintain minima sebanyak RM20 penggunaan setiap bulan, barulah anda akan layak mendapat kesemua komisyen pada bulan tersebut.

4. Anda perlu ada bank akaun yang beroperasi di Malaysia, supaya ToneExcel boleh memasukkan terus komisyen kedalam bank akaun anda. Bank seperti Maybank, CIMB, Public Bank, Bank Islam, BSN, Bank Rakyat dll.

5. Layak dijalankan oleh sesiapa sahaja tanpa mengira warga negara. Asalkan mereka menetap di Malaysia dan mempunyai bank akaun.

  Bab 6: Keuntungan sebagai pengedar  

1. Setiap seorang pelanggan baru yang kita dapat, kita akan dibayar komisyen sebanyak RM20.
(Komisyen Pelanggan-Baru atau dipanggil juga sebagai Fast Track atau Direct Sponsor).
Kesemua jenis komisyen akan dibayar terus kedalam akaun anda masing-masing.

2. Setiap kali pelanggan kita topup, kita dibayar komisyen sebanyak 6% dari jumlah topup mereka. (Komisyen Topup Level-1)

3. Kita juga digalakkan mempelawa pelanggan kita juga menjadi pengedar seperti kita, kerana kita akan mendapat komisyen 3% daripada jumlah keseluruhan topup dari pelanggan-pelanggan mereka. (Komisyen Over-riding Level-2). Malahan kita juga akan mendapat komisyen over-riding sebanyak 11% daripada jumlah topup di level-3.



4. Kita juga akan diberikan bonus tahunan bergantung kepada bilangan pelanggan dan komisyen topup yang kita perolehi.

5. Anda juga berpeluang dinaikkan pangkat sebagai Junior Center, Service Center atau Branch dimana Komisyen Over-Riding juga akan dinaikkan kepada peratusan tertentu. Ia berdasarkan kemampuan anda menjual simkad-simkad tersebut.

MINAT DAFTAR SINI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan